Du måste flytta på dig

Hej på er.

Fick nyss ett litet mini utbrott då det händer ännu en gång att jag skriver ett helt inlägg och sen så råkar man komma åt någon knapp på den här förbannade datorn så att den backar och allting försvinner. GAH!

Har iallafall pendlat mellan Boden och Luleå nu i tre dagar och måste erkänna att det är riktigt skönt att sitta på bussen varje morgon. Är dock lite mer pinsamt när man somnar och vaknar av att man slår i huvudet i rutan så att det dånar och alla tittar på en. Hände tre gånger igår när jag åkte till Luleå efter jobbet.
Börjar klockan tio imorgon igen så nu ska jag ta en slappar kväll och kika på tv med Lars som åker till Skellefteå imorgon. Hade egentligen tänkt åka dit till festivalen på lördag men har ett nio timmars pass på lördag och det känns lite mer värt det ;)
 
Här har ni några bilder från tävlingen i Luleå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0