Förändringar

Oj, vilken chock att kika in på bloggen nu och inse att dom har skaffat ett nytt utseende på den. Hur länge har den sett ut såhär? Har varit en ur usel bloggare på senaste tiden tyvärr.
 
Firade midsommar med släkten och Lars ute vid havet i en mysig liten stuga precis innan Kalix. Nu så är jag i Luleå och ska snart börja stor städa i lägenheten, ge den ett ansiktslyft. Funderar på att åka till Skellefteå i helgen med Lars till festivalen som är där men jag måste först kika på hur mitt schema ser ut. Om jag åker så ska vi bo i hans pappas lägenhet som han har när han jobbar i gruvan där. Nej, nu så påbörjar jag mitt städande ! :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0