Ingen stress här inte

Tjenare. Hoppas att allting är bra med er.

Har precis kommit hem från stallet. Måste erkänna att det är mer fix än man trodde inför tävlingen. Först så putsade jag upp lite saker sen så packade jag in en del i tävlings skåpet. Efter det tog jag in Gavina och begav mig ner till BRK för ett dressyr pass på en häst som inte var sammarbetsvillig idag. Får se det från den ljusa sidan, hon var suuuper fin igår när jag hoppade!

Nu så ska jag duscha och göra mig klar för sängen för imorgon blir det ännu en fullspäckad dag. Först ska jag på stallet och duscha Gavina inför tävlingen, efter det ska jag cykla till skolan och få veta betygen i svenska, engelska och samhälls. När jag fått veta det så är det tillbaka till stallet och rida lektion och sen ska jag vara på BRK för lite fix inför tävlingen. Efter det ska jag hem och baka till tävlingen eftersom att det är obligatoriskt och till slut så kan jag ta det lugnt. 

Ajja, ingen stress här inte!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0