Medryttare

Är så otroligt taggad inför allt som har med ridning att göra just nu så jag känner att jag nästan skulle vilja bli medryttare på någon häst i hoppning. Skulle vara så otroligt roligt men det handlar ju om att tiden ska räcka till åt min egen dam också, är därför det mest skulle handla om hoppning någon dag i veckan. Vet ni någon som är intresserad så bara att höra av sig ;)

[email protected] eller 072-2329669


Har haft en lektion idag med min dam för tränare men jag red bara ca 10 minuter i slutet och hoppade. Gavina är ju en ganska speciell dam och ibland så känner jag att jag behöver en mer rutinerad ryttare än mig själv för att visa henne de saker som varken hon eller jag kan. Är tur att man har så snälla och duktiga tränare som man har :) Allt känns underbart nu!
Imorgon ska jag upp tidigt fast än jag är ledig och så ska jag på stallet för ett mysigt dressyr pass i det fina 9 gradiga vädret som är lovat.

Vi hörs imorgon :)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0