This is my happy moment

Nu kan man snacka om att det var länge sen jag bloggade. Idag så har jag varit och tävlat i Luleå på Norrskenets rid och körsällskap tillsammans med mamma och Carolina. Gick riktigt bra på båda klasserna. Blev felfri på 90 cm och fick med mig en rosett hem. Jag blev också felfri på 1m men jag vet inte placering än, vet iallafall att jag inte hamnade på prispallen. Nu så taggar vi igång till nästa tävling som är den 6 och möjligtvis 8 Juli i Piteå. Funderar på om jag ska hoppa 90 cm och 1m på fredagen och åka tillbaka på söndagen och testa min första på1.05. Ska höra med Robert först och sen får vi ju se hur mycket jag hinner med tränandet. Vet iallafall att jag hoppar på fredagen.

Nu så sitter jag hemma och försöker komma på vad jag ska göra resterande del av kvällen men det går ganska segt kan jag medge. Ska iallafall ta det lugnt med tanke på att jag steg upp klockan 05:00 imorse

Är ganska fränt att innan den första klassen så är jag alltid ganska så nervös men till den andra så är det som att allt har lagt sig. Försökte att vara mer bestämd idag på "tävling" och gjorde mitt/vårt bästa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0