Zombie

Tjenamoss!

Har sovit ca 5-6 h inatt så är som en riktig zombie. Satt uppe och pluggade riktigt sent igår och gjorde en liten tabbe, jag drack en hel del energi dryck. Slutade med att jag var riktigt pigg och inte kunde sova. Om ni undrar varför jag pluggade så hade jag som sagt ett prov idag eftersom att jag missade det när jag var på mallorca.

Har precis kommit tillbaka från stan. Har nämligen köpt mig en ny tungpiercing. Den med röd glaskula jag köpte gav mig skavsår uppe i gommen så har köpt en kristallblå piercing med ett täckande hölje så att jag inte ska få nå mer skav.

Nu ska jag gå ner och äta lite sallad och sen bär det iväg till stallet för att rida hopplektion för Robert klockan 13.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0