Cutiepies

Go'kväll

Har ni också haft problem med blogg.se? Har inte kunnat ta mig in på min blogg så har inte kunnat uppdatera er. Ni är så söta som skriver gulliga kommentarer till mig :) Man blir alltid så glad ! Ni är bäst.

Nu ska jag göra en läxa som ska vara klar till imorgon vilket är regression. Ska skriva kortfattat vad det är för någonting bara eftersom att vi ska slutföra ett arbete imorgon.
Blev att göra det lite senare eftersom att Julia har varit här hela kvällen och slappat på med mig. Har så förbannat kul med den tjejen alltså!

Har börjat sova med en sån där natt grej man sätter över ögonen (haha), iallafall så har jag märkt att jag inte alls är lika mörk under ögonen när jag vaknar. Måste vara att jag sover bättre eller någonting?

Kommer iallafall att avgöra veckans blogg imorgon så ni har en sista chans att anmäla er. Kommentera bara "jag är med" och det är klart. Ni har chansen att bli länkad på min blogg under en veckas tid!




Kommentarer
Postat av: Sara ! :)<3

fin! :)

2012-03-21 @ 16:09:35
URL: http://stickorstay.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0