Diggin' deep

Ska ta och gräva ner mig i matte boken nu en halvtimme eller liknande innan jag beger mig ut till brasan. Är ganska konstigt att den där matten som man inte förstod sig på det minsta för nån vecka sen är ganska så lätt nu om man tänker efter. Med lite lugn och ro, det där lugnet man inte kan få i ett klassrum, och ett glas vatten så är det ganska så, kan inte förstå att jag säger detta, KUL!
Måste ha blivit galen?

Har ju haft otroligt jobbigt i ryggen och jag trodde då jag skulle avlida när jag hade ätit, fick så otroligt ont i ryggen att jag bara ville lägga mig ner. Måste vara det att man är så spänd när man sitter där på skotern hela dagarna och stuttsar omkring.

Vad gör ni denna lördags kväll ? :)

Fick förövrigt höra någonting nyss som fick mig att smälta. Lars sa nämligen att han har konstigt nog kunnat bli ännu kärare i mig efter den här helgen. Gud så lycklig man blir ! F U Molly Sandén, Love is not over rated!



Kommentarer
Postat av: Sara ! :)<3

SV: ne jag har inte åkt skoter :( men jag skulle vilja så kanske nst vinter !

2012-03-25 @ 12:07:10
URL: http://stickorstay.webblogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

åhhh matte som e så tråkigt hehe.

görs idag då? hoppas nå roligare kraaam

2012-03-25 @ 15:49:43
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Anonym

blogving byte?

min blogg är

http://mosansliv.blogg.se/

2012-03-25 @ 18:37:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0