Godkväll

Hej på er. Har haft fullt upp hela dagen så har inte kunnat blogga. Efter skolan for jag till sunderbyn och hälsade på söta Malin på sjukan. Efter det har jag ätit go middag med älsklingen och pluggat, pluggat, pluggat. Har också hunnit med ett litet sammanbrott.

För er som inte kan se min header så har jag ingen aning om vad som är problemet då flera andra personer kan se den. Jag kan själv se den när jag söker efter min blogg. Ni får väldigt gärna kommentera om ni ser den eller inte för i värsta fall kanske jag får försöka göra om det igen :)

Sen startar jag en sån här nu

 

Ni skriver bara "jag är med" och det är klart. Vinnaren utser jag på Måndag nästa vecka. Den personen som vinner blir länkad på min blogg under en veckas tid.

Nu ska jag sova och imorgon blir det en sväng på stan med min fina innan jag tar bussen hem till Boden och underbara skolan. Börjar nämligen 12:05


Kommentarer
Postat av: alice ♥

Jag är med! :D

2012-03-09 @ 22:27:43
URL: http://vida.blogg.se/
Postat av: Simona

Jag är med :D

2012-03-11 @ 20:02:37
URL: http://simonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0