Sista gången för mig

Godmorgon på er. Allt bra hoppas jag ?

Alarmet ringde imorse hos älsklingen och jag märkte att han inte hörde det så jag tänkte men då kan ju jag ta och snooza det. Tror ni jag lyckades?
Tydligen ska det ha stått att om man drar upp låset på mobilen på stänger man av alarmet. Det är tydligen någon knapp man ska trycka på. Vaknar klockan 07:07 och min buss skulle gå 07:10. Suck!
Jag är ju ingen som stressar så tog på mig kläderna, tog en Mer och en liter yougurt och satte mig i bilen. När jag kommer till bussen så är det en minut tills den skulle gå och hade jag missat den hade jag fått sitta och vänta i 30 minuter till nästa vilket hade inneburit att jag skulle ha missat mitt matteprov! Gah!!

Nu är jag iallafall på skolan och har gjort mitt matteprov vilket faktiskt kändes riktigt bra. Har sista lektionen nu sen ska jag luncha på norrigården innan jag beger mig till stallet och kramar om min söting. Saknar henne verkligen just nu! :)


Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

mysigt ska bara ta det lungt

kraaam

2012-03-26 @ 19:25:55
URL: http://www.yasminegill.blogg,se
Postat av: AMANDA

sv: Tack så mycket! Trevligt, jag har precis varit med en killkompis :)

Javisst, klart att vi kan göra ett bloglovinbyte :)

2012-03-26 @ 20:01:53
URL: http://amandaawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0