Ett härligt farsdag firande

I lördags var det utgång som gällde och jag insåg att Bodens militärer utgör en stor del av dom som är ute för det var otroligt mycket mindre folk där än vanligt. Man behövde aldrig köa för att få beställa i baren.
Igår firade vi pappa på farsdag genom att äta ute på restaurang Bodensia, för mig blev det en tre rätters och dom andra åt två rätters. Har aldrig varit så mätt i mitt liv! Han fick också en flaska av The famous grouse nya "Snow" vilket han blev väldigt nöjd över.
 
Så grattis på farsdag i efterskott pappa! ♥
 
 
 
Har försökt fördriva tiden lite nu med Sabina innan rättskunskapen som börjar 15:10. Två timmar av tidsfördriv senare så fick jag veta att jag inte har rättskunskap idag så nu blir det att försöka hitta lagom med fakta för att göra en 40 minuters redovisning i historian.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0