Allt är borta

Tror jag är påväg att få en elak förskylning igen, har så ont i halsen. Det är nästan som en skärande känsla när jag ska svälja. Har lyckats få tag i en praktikplats nu i Östersund faktiskt. Tänkte att om jag ändå skulle praktisera kan jag ju göra det i Östersund så att jag får umgås lite med Lars. Kommer vara där från den 19 okt till den 4 nov och praktisera på ett spa.

Hade planerat att plugga till provet i rättskunskap nu men då uppkom problemet att jag inte har en susning om var jag har lagt boken. Tänkte skriva en uppgift till imorgon också men så kom jag fram till att jag inte vet sidan jag ska in på så nu blir det istället att plugga på körkortet och sen läsa lite engelska bok.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0