Balen 2013 under mitt ansvar

Nu mina vänner är det fullt upp igen och jag måste ärligt säga att det är ganska så skönt. Jag har faktiskt tagit på mig ansvaret för balen 2013 eftersom att ingen annan hade gjort det och om ingen hade gjort det så skulle det tydligen inte bli någon bal. Vi kan ju inte vara utan bal när vi går ut så nu jävlart! Jag har alltså två projektarbeten nu samt att jag jobbar på norrigården, har en häst och ska hinna med pluggandet. På det sättet är det tur att jag har min kärlek i Östersund så att jag inte behöver fundera så mycket på att hinna ta tid att mysa med honom och åka fram och tillbaka till Luleå. 
Har ett prov nu på torsdag som sagt också sen ska skriva upp till körkortet snart, skriver inte vilken dag för att om jag inte skulle klara det så blir de ju lite jobbigt läge. Sen så ska jag ha läst ut 50 sidor bok till imorgon men som tur är så är jag ju barnvakt imorgon så ska upp kring sju men börjar ju inte först än klockan tio så har ju några timmar på mig att plugga. Ska nog ändå läsa några sidor ikväll också.
 
Nu ska jag slänga mig i sängen så att jag känner mig pigg till imorgon.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0