Starta om bloggandet

Har inte bloggat på riktigt under en väldigt lång tid nu men det är kul att se att jag har några trogna följare som ändå är inne varje dag och kikar.
Tog mig en riktig sovmorgon idag och steg upp klockan halv 11 så känner mig riktigt utvilad. Dock så har jag ett galet godis sug just nu så jag måste nog snart sätta mig på cykeln och ta mig in mot stan så att jag kan köpa en påse lösvikt.
Det har gått tre veckor sen jag senast träffade Lars och jag måste medge att man verkligen börjar inse hur lite vi kommer att få träffas. När jag åkte från Östersund för tre veckor sen så kändes en månad inte så länge, men jag hade fel. En månad känns som en halv evighet just nu och det blir inte bättre av att jag vet att det sen kommer dröja två månader innan jag får träffa han igen.
 
Nu ska jag plugga lite till körkortet och se på tv.
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0