Ett väldigt hårt fall innebär en mycket hög studs…om du är gjord av rätt material

Fy vad jag har blivit dålig på uppdateringar märker jag. Illa! 
 
Idag har jag iallafall tävlat med Gavina. Blev en sen anmälan och bara 90 cm men är ändå nöjd med henne med tanke på hur lite vi hunnit hoppa bana sen hon blev frisk. Vi fick ett nedslag på det fjärde hindret tyvärr och jag märker av vilken tävlingsmänniska jag är, helt sjukt! Men i slutet av dagen så är jag väldigt glad och stolt över hur fin hon har blivit. 
 
Nu är det fest som gäller och jag säger då det. Nu är det all in! Var för länge sen sist så nu drar jag på dom sky höga heelsen och skuggar ögonlocken.. Skål mina vänner!
 

Kommentarer
Postat av: kusse

Snygg tröja du har där på sista bilden? Var har du köpt den OCH NÄR KAN JAG FÅ TILLBAKA DEN?!?!?!?!?!!??!

2013-02-23 @ 22:58:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0