L.O.V.E

Min helg har bestått av en mini road-trip till Sundsvall med "S" där jag har fått träffa hans mamma, syster och hans systers nya kille. Det var min första gång i Sundsvall och jag tyckte att det var en riktigt fin stad faktiskt. Första dagen så åkte vi på Ikea och tittade lite efter en ny soffa och säng sen åkte vi till Birsta city och till sist så bjöd han mig på bio. Vi såg "Berättelsen om Pi" och jag måste säga det till er som inte har sett den att den var riktigt bra. Kanske inte handlingen i sig men hur filmen var gjord. 3Dn var helt magisk! Dagen efter så var det middag med hans släkt och sen på söndag var det hemfärd.
 
Idag är jag hemma och sjuk. I förrgår natt hade jag ont i magen, illamående, frossa och ont i huvudet sen fortsatte det så till och från hela dagen igår och kände mig inte heller pigg och fräsch idag så vilar istället upp mig och tar en dag full med hemläxor. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0