Heartbeats

Har precis slutat för idag och ska åka hem för att vila mig nån timme. Känner mig helt slut i kroppen och psyket för det har nyss sjunkit in i en att man har en termin kvar av skola och det innebär att det är en hel del restuppgifter som jag måste göra klart. En hel del uppgifter som jag sket i när jag gick första och andra året för jag tänkte att "äsch, dom kommer glömma" eller "det spelar inte så stor roll" och det värsta var dom gångerna jag tänkte "jag gör dom i trean istället". Om jag kunde gå tillbaka i tiden och ändra mina val så hade jag gjort det. En liten förvarning till er som går första och andra året nu. Skjut inte upp det. Ni kommer hata er själv för det minst lika mycket som jag gör. Springer ni inte det där jäkla cooper-testet nu kommer ni ändå bli tvungen att göra det sen och då kommer ni endast att tänka "hade jag gjort det i ettan hade jag varit ledig nu".
 
Var iallafall i Luleå igår med familjen och "S". Blev två par byxor, ett par svarta leggings och ett ljust par jeans. Ett linne som var på super rea så jag har inte ens testat det, och ett par nya snygga heels. Efter all shopping blev det lunch/middag på en thai restaurang och sen åkte vi hem. Är mest nöjd över mina nya skor! Är nog lite beroende av klackar tror jag...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0