I can be the one to make you feel that way

Sista lektionen för idag, sista lektionen sen är det helg! Ska bli så otroligt skönt att bara få sova ut och vila, eller nej just ja, jag jobbar ju hela dagen imorgon.. Men det känns riktigt bra faktiskt att jobba. Måste få in lite mer pengar nu, har så mycket jag vill göra men inte pengarna för det. Har till exempel köpt mig ett löshår idag som kommer kosta 758 kr och sen ska jag köpa ett par jeans eftersom att mina gått sönder och dom kostar ju 299 kr. Men har bestämt mig för att ta tummen ur r*ven och börja jobba mer så att jag slipper gå in på mitt sparkonto hela tiden och flytta över till mitt vanliga konto. Sen ska jag ju till Sundsvall med "S" nästa helg och vi ska ta min bil så det kommer ju gå en hel del pengar på bensinen. Tur att han är så snäll så han går med på att betala hälften!
 
Nu efter lektionen blir det att åka hem till "S" och hämta honom och sen en shopping dag, tro det eller ej men det är inte till mig vi ska shoppa!
 
 
 
Köpte en ny lampa igår också från "Hemma hos Molly". Haft ögonen på den hur länge som helst och nu är den äntligen min! Helt underbart snygg.
Märke: Watt&veke
Pris: 1125 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0