Skjut ej upp sådana saker till i morgon som precis lika gärna kan skjutas upp till i övermorgon - Mark Twain

Hej på er!
 
Har varit på Leos lekland idag med Theo och haft super roligt. Det var min födelsedagspresent till honom eftersom att han fyllde 2 år för en vecka sen. Det var dock en spännande resa eftersom att det är första gången sen jag tog körkort som jag skulle köra manuellt. Är väldigt stolt över mig själv ändå eftersom jag bara fick ETT motorstopp på hela dagen.
Nu så ska jag gå i duschen och göra en body scrub samt en ansiktsmask och sen ta en tidig kväll, känner att jag behöver det efter 5 h sömn och en dag full av lek och bus.
 
Imorgon så ska jag med familjen och "S" till Luleå för att köpa två par nya jeans, hämta en lampa och äta lunch eller middag beroende på vilken tid vi tar oss ut. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0