Thursday afternoon, what to do?

Hej på er. 
 
Idag har jag haft en enda lektion i skolan. Egentligen skulle vi haft historia och engelska också men eftersom att vi skulle lyssna på två redovisningar på historian och ingen av dom kom så fick vi ledigt från den lektionen och då frågade vi också vår engelska lärare om vi kunde jobba hemma och det var okej så nu ska jag precis sätta igång med engelska arbetet medans "S" är på jobbet. Vi funderar på att hitta på någonting ikväll men vet inte vad. Som han sa "Vad gör man i Boden?". Jag har faktiskt ingen aning. Jag var sugen på att åka till relaxen men det var inte han, äta ute känns lite dyrt, bowling fungerar inte så vad är kvar? Bio? Men men, får se vad vi kommer fram till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0