Gavina Alfarvad Z lär sig byten

Laddade hem ett program och har suttit tillsammans med min sambo i kanske 1 h och försökt fixa en video från dagens träning som skulle få komma upp här på bloggen ikväll men precis när det var klart så fryser den.. "Svarar inte" stod det och vi hade inte hunnit spara.. Men tänkte att ni ändå kan få se en del av den. En liten filmsnutt laddade jag ändå upp på Youtube.
 
 
Ett helt korrekt galoppombyte. Det går verkligen framåt! För två veckor sedan kunde hon inte göra det överhuvudtaget i stort sätt. Man blir så jäkla lycklig dagar som dessa. När allt bara känns underbart. Nu ska jag bara fortsätta träna så hon kanske lugnar sig lite mer efter och slappnar av så jag slipper det där kasthuvudet.
 
Som pricken på i:et så har jag också bokat resa ner till Skåne och Åhus för att provjobba. Åker från Luleå kl 06.00 på måndag och kommer hem vid 22 på onsdag. Hoppas att allt går bra. Är lite smått nervös över att jag ska sitta och rida och ha någon som jag aldrig träffat där som ska bedömma mig, haha. Men nervositet kan ibland vara bra. Då kanske man anstränger sig lite extra?
 
 
Här har ni bilder från byterna. Vänster är hennes (och mitt) svaga varv så man kan se på bilden hur hon tar i liiiite extra.
Fixar den där videon imorgon när klockan är lite mindre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0