ASK

Sitter och läser på den där sidan ask. Vad folk skriver till Paulina Molander, Amanda Carlsson och Emilia Samuelsson. Jag kan inte förstå hur andra människor kan vilja trycka ner någon på sådana sett som dom gör på ask. Dessa tjejer är otroligt fina personer och duktiga ryttare, att man kan sitta på andra sidan datorn och trycka ner folk utan att ens skriva sitt namn är fel. Dock måste jag vara ärlig och erkänna att jag själv gjort detta för något år sedan men när man sedan blir äldre så ångrar man sådant så sjukt mycket. 
 
Tänk på vad ni skriver och gör, ni kan såra folk grymt mycket och NI som skriver detta skulle aldrig vilja att någon skriver sådant om er! 

Kommentarer
Postat av: Emilia Samuelsson

åh vad söt du är :) jag förstår egentligen inte ens varför jag har ASK men man får ju liksom roliga frågor också så det är väl därför... ;)

2014-01-26 @ 18:49:27
URL: http://brkryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0