Det är en enorm skillnad mellan sanning och fakta. Fakta kan skymma sanningen. ~ Maya Angelou

Dagen har besått av en riktigt lång sovmorgon och sedan mot BRK för en hopplektion med Malin. Hon fick träna lite galoppbommar, en kort bana med fokus på balans, svängar, lydnad och att mäta avstånd själv och jag måste säga att hon gjorde ett väldigt bra jobb! Känns kul att få se hur Malin och Naromi kommer utvecklas i framtiden, tror dom har stora möjligheter att lyckas bra på tävlingsbanorna till sommaren.
 
Imorgon är det min tur att träna lite hoppning med Gavina och jag längtar så himla mycket. Är så himla taggad tills tävlingssäsongen startar och vi ska starta vår första 120. Har tänkt att jag snart måste skriva och berätta lite om Gavina och hur allt gick till när jag skaffade henne, min lilla Danska på 169 cm. Vad tycker ni? Skulle det vara intressant läsning?
 

Första bilden på Gavina.
Danmark 2010 (Datumet på bilden stämmer inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0