Begravning av Maestro!

Har nu beslutat att mitt Meastrokort ska begravas resten av 2011, vilka kommer till begravningen? .. galet mycket pengar jag har spenderat. Det kommer dock inte fungera med en begravning av kortet eftersom att jag ska fixa ny telefon och festa under LK. Det e en jobbig situation nu verkligen. Har nog handlat, allt som allt, drygt 35 saker under tre dagar *suck*.
Nu blir det en powernap och sen ut ikvl och avsluta stort eftersom att vi imorgon far hem. Blir att fixa fram klackarna och kjolen sen hoppas jag vi kommer ha en toppen middag.
Semestern har varit bra faktiskt, ska inte klaga.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0