"Besatt-häst-älskar-mongo" men bitarna faller ändå på plats..

Känner nu att allt börjar falla på plats igen, en skön känsla att man inte ältar allt så fort som man har en lugn stund. Idag har vi flyttat Gavina till det nya stallet på bränslan och hon verkar trivas otroligt bra. Har hunnit ha ut henne i hagen och duschat henne så nu ser hon riktigt fin ut igen i pälsen.
Det är ganska sjukt vad lite musik kan göra för humöret, har ni tänkt på det? Har lyssnat på Just can't get enough och starstrukk hela dagen och av någon anledning så mår man så otroligt mycket bättre av rätt musik. Vi har nyss kommit från max eftersom att jag lyckades tigga mig till en hamburgare av mina föräldrar, det var inte lätt men slår man på valp blicken och säger att man är så hungrig så man tycker att häst mat luktar gott så verkar det gå. Det är en otroligt vacker syn att kolla ut på gården och se en hästtransport, blir ju nästan tårögd. Har fått höra att jag är "ett riktigt besatt-häst-älskar-mongo", tyckte det var att ta i just då men han kanske hade rätt?

Ska ladda upp en bild från google på min nya mobil så ni får se vilken modell det är :)





Dagens musik! :)

http://www.youtube.com/watch?v=OrTyD7rjBpw&ob=av3e


http://www.youtube.com/watch?v=dvf--10EYXw&ob=av2e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0