Borta bra men hemma bäst

Har kommit hem nu, började med att vi var 40 minuter tidigare till Luleå och sen bar det av mot Luleå kalaset. Det har varit otroligt kul att träffa alla vännerna igen som man har saknat sjukt mycket. Ett riktigt pusskalas har det varit. Har kollat på Daniel Adams Ray som var grym som vanligt, sen direkt mot stora scenen och kolla på Mustasch med en hel del goa gubbar från sävast. Älskar att kolla movsen på Sam när han är halvt i fyllan, gullungen där..
Nu blir det att sova några timmar sen upp till stallet och krama på min älskade häst Gavina som jag inte träffat på allt för länge. Hoppas på att hon känner igen mig och gör som hon brukar, kommer springandes mot mig. Älskar den hästen! Sen så blir det att fara hem en snabbis innan jag byter riktning och far till Piteå för att vara med Fredde. Kommer nog bli riktigt härligt. Känns dock tungt att behöva betala bussen tid och hem efter all shopping jag gjort i London. Kommer hem på Måndag från honom så kommer inte uppdatera innan dess. Nu ska jag se när bussen går till Piteå imorgon. Längtar ! :)
Godnatt alla goa, hoppas erat LK var lika bra som mitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0