Dagen efter....

Var på förfest igår hos Lina Alainentalo och lekte lite lekar samt åt middag innan alla andra kom dit, klockan tio for vi mot festen hos Julia som var riktigt bra fram tills man började må lite illa.. Älskar att alla sökte efter mig hela kvällen tills dom kom fram till att jag var på övervåningen med några kompisar. Har fått omkring 20 sms under kvällen där det står "Vart är du?", mitt svar var oftast "Hos Julia".. Kan inte ha sagt dom så mycket dock. Tog med mig min kamera så jag kunde ta bilder men har endast tagit en bild från förfesten.
Blev väckt av Julia klockan tolv i morse och när jag ställer mig upp så känns det som om någon slår mig med en golfklubba i bakhuvudet så jag satte mig snabbt ner igen på sängen och skrattade lite åt mig själv. Tog en Ipren och for på fotbolls match med pappa, mådde super bra fram till andra halvleken då min Ipren slutade fungera så då tänkte jag ta mig lite kaffe som tröst men självklart var det de svartaste kaffet på hela jorden mest troligt, kunde inte dricka någonting av det. Pappa har smått hånat mig hela tiden men det är väl endast av kärlek antar jag för han gör det med ett leende. Nu är jag hos Elina och ska som vanligt se lite sex and the city och tycka lite synd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0