Dagen efter



Dags för kvällen att starta. Julia, Felicia och Elina..



Vi hade lite problem att bestämma vem som skulle vara onda och goda tvillingen av oss två under kvällen. Tror att Julia passar bäst in i rollen som ond ;)















Jag frös lite under kvällen så fick låna skjorta och mössa av Sebbe. Glasögonen vet jag inte vems det är, dom låg tydligen utanför lokalen.



Kepan och hårbandet fick jag av Stina och Anna. Tack tjejer.. charmig bild eller? haha



Äkta kärlek..



Dagen efter ;)



Ett litet fynd vi har gjort. Vi döpte honom till Ninen, han bor nu i mitt garage över natten och imorgon blir det att stoppa ut lappar. Duktiga grabbarna var som fick tag på honom.

Allt som allt, min kväll var helt underbar. Hade sex stycken fina vänner som hjälpte mig att städa. Tack för hjälpen alla. Idag, några hjärnceller fattigare så mår man iallafall riktigt bra. Nu blir det att se en film med Elina och sen sova tidigt för imorgon blir det en tidig morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0