Dags att läsa tidningen? Hoppas dom skriver om dom konstiga bubblorna snart!

http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=6331055



Angående mitt förra inlägg, kanske borde börja lära mig att läsa tidningen? Nu har jag iallafall fått min förklaring till dom "konstiga människorna" i Luleå. Känner ändå att jag kanske vill ha deras autograf.
Det spöregnar här hemma i Boden och jag har träningsvärk i hela ryggen och baksida lår sen gymmet igår med Filip. Körde egentligen inte värst hårt men jag är ju ganska förskyld så det kan ju bero på det?
Efter gymmet så gick jag och Filip och tog ett fika på Susie Q´s, som sagt så tränar jag inte för att gå ner i vikt. Sen så skulle han gå hem så då följde jag honom så att han skulle slippa gå hem själv. Gick sen till Rasmus och Carro för att hälsa på dom men då var Carro i Piteå med Theo för en tandläkartid. När mamma sen hämtade mig så for vi genom stan och när vi kom till korsningen vid nordpoolen ser vi några bubblor på vattnet som far upp ca 2 dm över ytan. Vi parkerar bilen och går för att försöka lista ut vad tusan det är för någonting och då kommer en kille dit som också funderat över det. Tror vi stod där i 10 minuter men fattar fortfarande ingenting. Det måste ha varit några dykare eller så för bubblorna rörde sig längre och längre bort. Men vem dyker klockan halv nio på kvällen när det känns som om det skulle vara minusgrader ute?

Ska ta lite bilder på mina fynd från London nu tänkte jag som jag kan lägga ut sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0