$%!!$¤@ Dålig dag...

Måste erkänna att än så länge så har den här Söndagen sugit åsne ***. Jag får hoppas att kvällen blir bättre. Ska nog mysa med min kusin ikväll för att komma på lite bättre humör. Kan inte säga varför den här dagen har varit så kass, det är två olika anledningar men båda är hemligstämplade. Men man lever och lär kan jag bara säga.

Har dock hunnit umgås med min fina svägerska Carolina Berggren och min brorson Theo. Han börjar bli riktigt stor nu måste jag säga. Sist jag såg honom kunde han stå om han fick lite hjälp upp, nu har han fått två tänder och ställer sig upp själv. Borde nog försöka träffa honom mer.
Har fått en riktigt cool t-shirt av henne och Rasmus idag. Dom var nyligen i Spanien och hade köpt mig en t-shirt där det står " My Brother went to SPAIN and all I got was this lousy t-shirt ". Haha.. vilken humor vi har i släkten va?










här har vi mannen i mitt liv Theo Silverplats ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0