Fest hos mange

Nu har man tagit på sig sin outfit och ska snart bege sig mot festen med underbara brudar. Jag, Julia, Elina och Felicia har myst hela dan och nu är vi redo för en sjuk kväll. Undrar vad alla på stan kommer tycka när vi ska in och köpa läsk? hmm.. ajja..
Ni kan nå mig på mobilen !

Lite om min dag.. Har sovit hos Elina inatt och for till stan ganska tidigt för att fixa på almska skolan innan vi for hit och beställde veckans andra pizza. Sen har jag lekt make-up artist och sminkat Elina och Julia. Vi tog några bilder som ni får se sen. Nu väntar vi på mamma som ska köra in oss till stan och sen blir det att köra igång!

Kommentarer
Postat av: aimay

Dagens blogg tävling!



Kika in och läs mer!

/Kram

2011-08-12 @ 19:28:00
URL: http://aimay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0