Fullt upp (?)

Har sett film idag på skolan med klassen, vi såg "Trassel" men som vanligt med vår lärare så såg vi inte slutet. Får väl ladda hem den eftersom att jag har en känsla av att vi aldrig kommer se slutet heller. Efter det så gick jag till Ming Palace med två av mina favorit tjejer och lunchade sen väntade jag på Adam och så gick vi till Opalen och jag tog en Latte medans han tog en cola som jag så snällt bjöd honom på, sen pratade vi om allt från lärare som idoler till hockey och gym. Sen gick vi och kikade på en present till min kusin som fyller 18 idag, grattis Julia ! Efter det så var Adam en gentleman och körde hem mig och nu ska jag bara ta det lugnt fram till klockan fem då jag ska till Step In och träna lite för att sen hinna med ett besök hos sjukgymnasten klockan sju och efter det hinna vara hos Julia klockan åtta..



Bild tagen från Sara Landfors facebook (Kunde inte hitta någon mer på dom två tillsammans)



Dagens outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0