Hittat min cykel idag som jag hade lämnat på SJ

Har precis kommit hem från Per & Micke's där jag var och åt med mamma och pappa. Är riktigt nöjd över maten, var länge sedan som jag åt ute och inte fick en rå köttbit utan en blodig som önskad. Nu värker det i öronen eftersom att det var så sjukt kallt att cykla hem igen. Imorgon börjar jag 12:10 om jag ens har någon skola. Bra koll jag har känner jag. Sen har vi hittat min cykel idag som jag hade lämnat på SJ tydligen. Kom på det igår när jag stod i duschen att jag cyklade till bussen men blev hämtad från bussen när jag kom hem igen. Den har alltså varit där i över en vecka men jag märkte för en dag sen att den var borta.
Imorgon blir det ett morgonpass och em.pass på StepIn för att komma tillbaka till rutinen :)


Min nya favorit låt (för dagen) ;)

http://www.youtube.com/watch?v=6nprRHtiwW8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0