Längtar till Fredag

Nu gäller det, Fredag ska vi fira mig, Elina och Maja med fest ! :) känner mig riktigt taggad. Måste bara hinna med att planera med tjejerna och ställa i ordning i lokalen vi ska vara i. En rolig twist är att vi kommer ha ett tema, maskeradtema.. Jag kommer ha en mask jag köpte i Rom med en svart klänning och ska se om jag hittar några monsterklackar till.. Fick som tur var hyra en lokal av pappa och mamma så vi slapp betala en massa. Nu blir det att käka nudlar och falukorv som jag har snokat fram här, gott ! Blir att fara till hästen ikväll och sen en tidig kväll och vända lite smått på dygnet ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0