Maräng fest

Har hamnat i ett koma efter en otroligt god middag hos Julia. Den bestod av oxfilé och rotsaker till varmrätt och en dessert med marängberg, frukt och grädde. Den dagen jag blir rik kommer hon bli min kock.
Kvällen blev faktiskt riktigt bra. Vi avslutade med att se en riktigt rolig video på youtube http://www.youtube.com/watch?v=9VDvgL58h_Y . Tyvärr är jag ganska säker på att det inte är någon av mina bloggläsare som kommer tycka det. Det kallas för släkt humor.

Nu ska jag kolla på Borat och sen sova. Lär väl bli i soffan som vanligt. Sen imorgon blir det att fara på Norrigården och jobba eftersom att mamma for till Östersund idag och pappa behöver en hjälpande hand.









                             Min framtida kock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0