Mys med älskade! :)

Jag och Elina har planerat festen hela kvällen och kollat på lite sex and the city. Har varit en riktig slappar kväll och nu ska vi har sleep over hos mig. I morgon blir det att fara in till stan och fixa ett nytt sim-kort samt lämna in telefon helvetet som bara går sönder. Kan ju bero på att jag bara tappar den?
Hade tur när jag kom till stallet idag, blev lite senare eftersom att jag tog en ganska sen buss hem och när jag kom dit hade Helena och Nina Backman mockat åt Gavina. Lyxigt kändes det men jag stannade och gosade med Gavina ganska länge och borstade henne samt klippte hennes man och svans.
Måste nog hinna packa upp väskan i morgon eller ja, stoppa in det i garderoben för just nu ligger allt på golvet i hallen. Borde kanske ta lite bilder så ni får se vad jag köpt?















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0