Ny mobil och galna människor..

Har fått en ny mobil av en otroligt snäll person. Är nog första gången på länge som jag har ett headset med mig på bussen. Sitter just nu med en stor latte och en choklad croissant på luleå buss station och lyssnar på rix fm via MOBILEN. Vilken skräll!
Har nog inte varit såhär förskyld på länge, jäkla elina! Hon har under ett par dagar varit förskyld och jag kan ju inte låta bli att vara med henne och drar därför på mig hennes förskylning. Jag har nu sett ett gäng på tre personer, två killar och en tjej, stå här på stationen klädda i några konstiga kostymer med en skylt där det står " välkommen till LTU. Önskar verkligen att jag skulle kunna ta kort på dom men det känns lite taskigt mot dom, "smile you crazy people!". Trodde först att det var en svensexa men det kan ju inte vara det om dom är här två dagar och gör samma sak? Jag kan förklara hur dom ser ut, dom har nån sorts helkropps strumpa i mocka som jag kan sätta min högra hand på inte är äkta. En har rött, en blått och en grönt. Sen har dom vita långärmade tröjor under och baskrar på sig. På benen är det klottrat någonting som jag inte kan läsa, vill ju inte stå och stirra sönder dom direkt.

Tror jag har fått en kick av latten nu, brukar inte skriva sånt här men hallå?! Jag vill ju nästan ha deras autograf! Eller kan det vara så att det är det nya modet från USA, jag har bara inte hängt med i svängarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0