Pinsamt!

Hade ställt alarmet på mobilen för att vakna klockan 11, snoozade till 12 och steg upp klockan 13. Sen åt vi lite pizza från Amore till frukost idag. Första gången jag åt pizza från Amore. Sen for jag in till stan för att lämna in min mobil som gått sönder och ta upp det hela med att jag inte kan ta emot sms eller samtal. Påväg till vidars radio så fick jag ett mms som pappa skickade för tre dagar sen, äsch tänkte jag och sa till honom på vidars att den var trasig. Han testade då att ringa min mobil och av nån anledning gick det för första gången på fyra dagar gick det att ringa mig. Sen fick jag 23 sms på raken när jag står och klagar på att det inte går att nå mig. Seriöst?! Det pinsammaste jag varit med om på länge. Valde tillslut att stänga av ljudet på mobilen. Så nu kan ni smsa och ringa mig iallafall igen.
Hoppas på att jag får en ny mobil nu, den har varit inlämnad minst fem gånger på 1,5 år. Tydligen kan man få en ny mobil om företaget som gjort den tycker att den gått sönder för mycket. Håller tummarna!
Har hunnit gymma idag med Julia och jämnade sen upp det med två munkar, en med choklad.. Gott som f*n! ;)
Blir att slappa med Julia och Linn resten av kvällen nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0