Primark levererar








Har inhandlat 13 plagg idag med pa Primark, blir en hel del.. Undrar om mitt bagage kommer bli lite for tungt? Ajja, det tar vi hand om pa flygplatsen.
Nu har vi precis tagit oss hem till hotellet igen och ska nog bara slappa lite for imorgon blir det en tidig morgon till en matmarknad eftersom att det blev installt idag pga att det har regnat ganska mycket. Hur trevligt det an e kan jag inte undvika att sakna mina vanner och allt annat som Boden har att erbjuda. LK kommer ju bli forsta stoppet samma dag som jag kommer hem.. Ska nog bege mig till Pite en natt ocksa men vi ser ju vilken dag. Sen ska jag hinna till Lule med Elina och handla lite extra eftersom att jag inte verkar handla nog mycket nu. Nej, har ett presentkort med 500 kr till Ginatricot som jag fick av Carolina och Rasmus i fodelsedagspresent. Tror jag borde skaffa en till garderob eftersom att min kommer bli full efter jag kommit hem.

Nej, nu ska jag kila upp och kika lite VIVA, typ Englands svar pa MTV!
Puss alla mina fina kompisar, saknar er sjukt mycket och vi ses under LK! :) TAGGA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0