Sista dan innan London!

I morgon far vi mot London fyra dagar, shit vad man längtar ! Men ikväll blir det att först umgås med fina Elina http://elinaaandersson.blogg.se/ och sen får jag besök från Piteå så då blir det att fara ut och äta och kanske gå och se Green Lantern i 3D och sen en mysig kväll. Har faktiskt inte packat så mycket till London nu utan har tänkt shoppa upp min lön nästan ;) Har bara tagit med ett par jeans, en kjol, två klänningar och två par skor, ett par med klack och mina converse. Måste kila ut och städa mitt rum nu om det ska vara besöksvänligt, ser ut som ett bombnedslag där inne.. Wopps! Mamma lär ju bli glad iallafall att jag städar här hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0