Taggad? Nej!

Har precis gymmat klart och ska fara hem nu. Har nog inte tränat så dåligt som jag gjort idag på länge! Inte nog med att mitt knä är helt fucked up utan jag är allmänt trött och seg efter en hård helg. Brukar alltid köra två timmars pass men idag blev det endast en timmas. Känner mig riktigt missnöjd. Nu blir det att fara hem och slänga mig i sängen och sova så att jag känner mig lite mer på topp imorgon och förhoppningsvis så kommer jag ihåg min tid hos sjukgymnasten imorgon klockan 18. Kommer ihåg det nu men lär säkert komma på mig själv sittandes vid datorn eller vara hos hästen imorgon klockan halv sju och missat tiden, som vanligt.
Fattar inte varför mitt knä är dåligt igen. För er som inte vet det så vrickade jag det två gånger på två dagar i Rom i maj och blev bra nån gång i mitten av Juni och sen blev det dåligt igen helgen efter PDOL men nu är det ju hemskt, haltar ju för tusan! Känns otroligt segt eftersom att jag vill kunna träna ben också :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0