Dags att ladda om

Kilade i säng klockan fyra inatt och steg upp klockan halv åtta i morse, fyf*n alltså, och som pricken på i:et så hade jag ju inte tänkt tanken på att min sovkompis har en hund och jag är ju hund allergiker vilket resulterade i en riktig allergireaktion, som tur är har den lagt sig nu. Jag började jobba på Norrigården klockan halv fyra idag vilket var tur för då han jag ligga med mina föräldrar och Julia på Alder ett tag och sola i fin vädret, bikinilinjerna börjar arta sig ;) Vi har haft 62 gäster idag som har ätit så det har inte varit alldelens för stressigt som tur är!
Sen när jag slutade idag så skulle jag ringa mina kära föräldrar och be om skjuts hem eftersom att cykeln var hemma, men pappa och mamma hade ju främmande och hade alltså tagit sig några glas vin till middagen, attans! tur att Anton fanns där som kunde köra hem mig :D
Måste erkänna att jag jobbar med ett otroligt skönt gäng alltså. Julia och Anton jobbar med mig i servisen och dom får en alltid att skratta, samma gäller Fredrik och Sandra som arbetar i köket. Älskade Fredriks kommentar till Anton idag, " Anton, du skriver aldrig till mig på facebook" sen kom han till mig också " Melinda, du skriver inte heller till mig på facebook". Stackaren, var ju bara tvungen att skriva till honom då på facebook "Hej Fredrik! :) svider saltet mycket?" men jäkeln har inte svarat :( haha
Nu väntar sängen (soffan) och MTV. Imorgon blir det att köpa biljetter till PDOL, jag som inte tänkte fara men ajja, det finns personer som jag vill träffa som bor där så det är väl lika bra, eller?
Godnatt :)

Just ja, på Tisdag far jag till LONDON på SHOPPINGRESA! ;)

Kommentarer
Postat av: Ott

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-11-14 @ 10:55:43
URL: http://ott.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0