Hipp-hipp-hurra




En kväll på Alder med Sam, Peter, Martin, Johan och Elina. Är inte som det ser ut faktiskt, flaskan består endast av vatten. (Eller?)
Har precis kommit hem från ett sent lunchande med Filip på Susie Q's, blev dyrt måste jag säga men vad gör man inte för att vara snäll mot sina egna. Vi har haft ett "tjafs" så mitt sätt att be om förlåtelse slutade med 350 kr lunch, aj vad det sved i bakfickan, men det var det värt iallafall.
Idag sjunger vi också "Ja må hon leva" till min underbara kompis Elina Andersson http://elinaaandersson.blogg.se/ 17 år! Vi började igår genom att hon och jag hade en sleepover och som en överaskning så hade mina fina föräldrar bakat henne en tårta som vi bjöd på, vilket nu har resulterat i att jag har 3/4 kvar av den att trycka i mig ikväll. Kötta gym altså! Jag fick också äran att vara den första att gratta henne :)
Ikväll blir det att, efter gymmet, fara till Elina och fira henne lite med några kära kompisar för den stora festen kommer senare. Woopwoop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0