As I see the light

Passet för Kicki J gick helt perfekt, har inte varit så nöjd över Gavina på länge. Efter jag hade varit på stallet for jag till stan med Elina och tog ett fika samt köpte ett par knä höga vita strumpor till min utklädnad på Lördag. Nu har jag precis kommit fram till Lars och packat upp, han är dock på träning till 20 så jag ska nog ta och göra mig lite middag och se på Scrubs, kanske är snäll och gör disken också eller så får det vänta till imorgon. Kommer ju ändå inte ha speciellt mycket för mig imorgon när han är LTU förutom klockan 13, då blir det att luncha i stan med Lovisa och kanske shoppa ett och annat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0