Right there



Har haft en helt underbar helg faktiskt helt utan några måsten och festande och allt annat som jag brukar få stressa runt med. Har helt enkelt bara myst och haft det trevligt :) I Lördags så for mamma och pappa på middag med chain de rotisseur och hade en avtackning så jag och Lars skjutsade dom och hämtade dom i gammelstan. Då dom var borta så gjorde jag middag åt oss och älsklingen fick se NHL. Igår var hela familjen på hockey, tyvärr förlorade Boden mot Kiruna med 5-2. Sen for jag och Lars och köpte två kladdkakor och åkte med en av dom till morfar innan vi for hem och såg film. Idag blir det att plugga lite svenska och sen kanske ta en kvälls promenad med Elina upp på gruvberget :)



Dagens låt

http://www.youtube.com/watch?v=t-vTaktsUSw&ob=av2e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0