Do not eat that apple

Hej på er. Idag har jag haft min första dag på förskolan och det var riktigt kul. Härligt med en praktik där man får vara ute och ha kul så mycket som man får. Efter det for jag en sväng på stan och kollade på en alla ♥ dag present och sen mötte jag upp min mamma innan det blev lite shopping. Och nej, köpte inga snygga linnen eller så utan det blev ett par rediga täckbyxor och vinterskor, nödvändiga saker vill säga!
Har precis kommit hem från gymmet där jag kört mage, ben och nu så ska jag vidare till hö hämtningen. Blir att hämta två balar idag eftersom att dom tar slut så förbaskat fort.
Vad ska ni göra ikväll då? :)



Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: fyy.. jag har haft min i över två år, så för mig fungerar det perfekt :) Utom att när jag väl får mens gör det så jääääävla ont.



vad gör du då?

2012-02-14 @ 11:41:44
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0