The most important thing is to always follow AAAA = always act according ABC = Always be cynical

Nu så har jag precis skrivit mitt tyska prov. Gick bra enligt mig faktiskt! Ska ha en lektion till sen så bli det att fara på stallet och gosa med pollan innan jag åker på tjej kväll hos Elina. Har sovit så otroligt skönt inatt, hela 10 h. I LOVE 2 s SLEEP!!

Efter att jag varit där tar jag bussen till Luleå så jag kommer avgöra vinnaren på tävlingen kring 24 tiden ikväll. Ger er alltså tills dess att anmäla er! Lycka till :)


Kommentarer
Postat av: SARA- IMSOOUTRAGEOUS

Hej! nu har jag lottat ut dagens 3 CUTIE'S kolla in om du var en av dem , om inte? så har du en ny chans! :)Hoppas du får en trevlig kväll !

2012-02-03 @ 15:21:28
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0