A feeling passes between you both

Klockan är 22:08 och jag sitter och pluggar. Huvva! Har läst 21 sidor och har 9 kvar sen ska jag äntligen bädda ner mig och ta den där skönhets sömnen som jag förtjänar. Är ändå ganska härligt att sitta här och plugga med en kopp te och en skål humble bee's flingor.
Idag har vi firat världens underbaraste Kenneth Silverplats som har fyllt år. Vi har haft en hel del på besök och ätit en massa gott fika som mamma gjort under dagen. Har helt enkelt varit en toppen kväll ! :)
Tog tid på mig och stoppade på nageltoppar (ca 2 h) men efter dom var på lessnade jag efter ca 1 h och tog av dom igen. Äkta är bäst känner jag! Var väl värt ett försök iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0