Counting down the days untill my b-day

Hej på er.
 
Har precis kommit hem från Lars farmor och farfar. Idag så har vi mycket bättre väder än igår, till och  med solen har tittat fram. Jag har nog aldrig varit med om så mycket mygg som det är här men det är inte bara mygg utan också min största rädsla som får mig att springa för livet.. Bräms!! Dom jävlarna som alltid ska tugga på en. Förutom våra köttätande, blodsugande och flygande vänner så är det riktigt mysigt här.
Imorgon åker vi hem vid 14 som jag förstått och då blir det att fara direkt till stallet och krama på min dam, längtar! Sen så väntar också en sväng förbi solariumet så att man är brun och fräsch till sin 18 års dag. Måste erkänna att jag har börjat räkna ner dagarna, eller jag började med det för nån vecka sen. Kommer ju att jobba till 23 på fredag så innan jag är klar där så hinner jag fylla 18 och då ska man fira med fina Sara genom att åka ut på Boden Alive.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0