Donut hår

Efter att ha jobbat från 10-14 så for jag till Frisyr Dam och Herr för en inpackning och klippning som jag blev otroligt nöjd med. Har också sett olika tjejer som har en sån cool håruppsättning men jag har aldrig förstått hur dom gör den. Det är en stor "boll" på huvudet som otroligt snyggt ut, frågade min frisör och hon sa att dom använder sig av en s.k donut som man sen tuperar håret runt. Självklart var jag tvungen att gå till H&M och köpa en sån och är väldigt nöjd så nu är frisyren bestämd till på lördag.
 

Har hunnit med stallet också där det blev ett toppen pass med Gavina och imorgon så ska personen som kanske ska ha Gavina under tiden vi åker på semester få testa rida henne. Känns riktigt spännande och roligt så jag håller tummarna att det går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0